Alla inlägg under januari 2009

Av Malin - 27 januari 2009 10:49

Jag har flyttat. inget internet på ett tag, endast mobil. så ni når mig lättast på den.



Av Malin - 21 januari 2009 15:55

Skolan tar verkligen död på mig. men om två dagar är det helg, och då flyttar jag. jo förhoppningsvis kan jag flytta in på söndag redan.. annars nästa helg. men jag orkar inte vänta mer. jag är så jävla spänd och glad inför flytten, allt är packat och klart förutom min säng och golvlampa. jag orkar inte vänta mer nu, och jag har massa plugg och göra och åh.. nu blev allt jobbigt.


och på tal om ingenting så fick jag mitt paket från jesterhead häromdagen. det gjorde mig lycklig, jävligt lycklig. jag kanske orkar vänta en extra vecka på flytten ändå.. in flames är livet :)

Av Malin - 13 januari 2009 23:35

lägenheten var tillräckligt najs så att vi tillochmed skriver kontrakt på den imorgon. förhoppningsvis kan jag flytta redan 25 januari, vilken graj!


jag kommer ha inneboende hos mig dom första dagarna. jag är så jävla mörkrädd - och ändå flyttar jag hemifrån. men det blir så när man har ALLA kompisar i karlstad förutom en. en enda. sen har jag skola med, som går bajs just nu. ledig imorgon dock, fota till bildspelet. blivande mp2or, välj aldrig foto som inriktning. redovisningar varje vecka typ inför okända människor. det är inte kul. nej, inte någonstans faktiskt.


och lägenheten var tillräckligt stor att jag får plats med min dubbelsäng! jag skulle aldrig klara av att flytta utan den. okej, tillräckligt stor var klent, den var jävligt stor.


jag ska försöka sova nu, men om jag kommer lyckas det vet jag inte. inte efter att ha sett en spökbild. den skrämmer mig, som innihelvete. det spöket kanske kommer och besöker mig inatt. och bara för att jag sa så nu kommer jag aldrig kunna somna. äckliga spöken. 

Av Malin - 12 januari 2009 15:39

klockan halv sex ska jag och titta på lägenheten. jävligt pirrigt faktiskt, får hoppas att den är tillräckligt nice. det är en 1,5 på viken på typ 45 kvm. sounds nice iaf, får hoppas på det bästa.


Av Malin - 10 januari 2009 20:56

lördagkväll och jag måste plugga utvecklings psykologi, sux ass.. det tynger mig som fan. bäst och göra det idag, för om jag försöker göra det imorgon kommer jag aldrig få det gjort ändå, kommer heller aldrig hinna med andra ord.


på måndag ska jag och titta på lägenhet i karlstad. jag ska ju som sagt flytta till karlstad så fort jag får sålt på snicker. förhoppningsvis får jag inom några dagar ett samtal från karl som kanske har ordnat upp det hela, och är det så, och vi vill ha lägenheten, så flyttar jag redan 1 februari. jag undrar hur det kommer gå, jag diskar aldrig, jag kan inte laga mat och jag är mörkrädd. dom första dagarna lär ju någon få bo hos mig.


igår umgicks jag med folk på romstad, alltid lika roligt, förutom att jag nästan missade bussen hem. väl på bussen träffade jag en packad bella - också alltid lika roligt! 


bullet for my valentine med spit you out är förövrigt en fett bra låt. bullet for my valentine är fettbra, jag är fortfarande totalt jävla såld sen den 6 december 2008 - bullet for my valentine i lisebergshallen!

Av Malin - 8 januari 2009 21:23

http://www.youtube.com/watch?v=YC3rw74cfG4


dra fram till 1.29, vänta två sekunder, det är helt jävla magiskt. man får rysningar, som inni helvete. In flames we trust.

Av Malin - 7 januari 2009 22:07

helt jävla mållös. finner inga ord. In Flames vann en grammis för bästa hårdrock, jag grinade som ett litet barn. jag visste att dom skulle ta hem det - probably the best band in the world! grattis som fan, det här var ni värda!

Av Malin - 7 januari 2009 19:31

ni missar väl inte grammisgalan ikväll?

jag har röstat så mycket jag kan på in flames, det hoppas jag att ni också har gjort, annars tänker jag aldrig mer prata med er! jag tror definitivt att in flames kommer ta hem en grammis ikväll - ännu en gång!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards