Alla inlägg under februari 2009

Av Malin - 15 februari 2009 13:19

idag har jag sån inni helvetes jävla ångest. ni vet ju hur det är när man är nyinflyttad såhär i storstan. jag, som vanligt, styrde party igår. skulle från början vara jag, sofie, iza och mina gräbbs, MEN det droppade in så jävla mycket folk under kvällen och slutade med lite disskutioner hit och dit. och nej inga detaljer, jag orkar inte. vilken jävla skitkväll. men den var rolig, jävligt rolig. oscar spillde nudlar över hela matbordet. matbordet som alla satt o målade på igår. jag har så jävla mycket o städa och diska. jag sa väl ångest. uh skääääbbit.


jag kommer väl bli vräkt inom en månad eller så. palla.

Av Malin - 12 februari 2009 21:43

Jag är numera karlstadsbo. jag har internet, men ingen dator vilket förklarar min dåliga uppdatering. men det blir ingen mer bloggning för mig något mer, tyvärr.


har bott här i snart 3 veckor och jag trivs så inni helvetes jävla bra. här har jag allt, allt jag behöver. jag bor i 1.5 på cirka 45 kvm på viken här i karlstad.


har inte så mycket mer att komma med. om 16 dagar fyller jag myndig, i helgen hade jag inflyttningsparty och det kom ungefär 40 pers, det var najs, den 4 mars piercar jag snakebite, slipknot och marilyn manson till metaltown, jag vill dit, på lördag är det alla hjärtansdag, jag ska fråga chans på ****,  jag fick en 32 tums plattv av mamma och bengan i inflyttningspresent, vecka 9 är det sportlov och jag drar till göteborg, i veckan hade jag influensa och 40 i feber vilket förklarar varför jag sov 23 timmar i måndags, jag har en ful utväxt, jag måste färga håret, jag måste sola solarium, igår tvättade jag, igår diskade jag, igår dammsög jag och imorgon är det helg.


det var väl allt. :)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards