Alla inlägg under mars 2009

Av Malin - 31 mars 2009 22:34

Idag var jag verkligen jättestolt när jag för första gången köpte mig ett såkallat respass till karlstadsbuss. Jag har alltid velat ha ett som man kan stoppa in, och idag slog jag till stort. Hela dagen såg jag fram emot att få kliva på bussen o stoppa in det där kortet, och idag äntligen! :D


Jag hatar, bokstavligt talat hatar att gå med sopor. Jag måste göra det innan jag går och lägger mig annars kommer det lukta gris i mitt kök snart. En tallrik flög i golvet förut också så plocka och dammsuga porslinsbitar är något jag måste göra. Plugga svenska B och engelska B också kanske? Ah det skulle jag verkligen att behöva men orken finns inte.


Det här, är vackert:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=53851532 


Idag vill vi bara ha helg. 3 dagar kvar sen är vi där.. det ska jag väl klara..

Av Malin - 30 mars 2009 16:34

Mitt hjärta har nästan aldrig dunkat så snabbt under det ögonblicket jag fick reda på att In Flames ska ha en spelning den 25 april. Jag bara kände hur snabbt mitt hjärta dunkade att det bara ville pluppa ut, och hur tårarna sprängdes i mina ögon. Jag kunde fan inte hålla det inne, för bra för att vara sant. Om endast 27 dagar, står jag och Bella, framför Anders Fridén, intryckta mot ett kravallstängsel, headbangar, sjunger och skriker, till Take this life. Anders kommer sjunga rakt jävla in, för femte jävla gången. Åh herregud jag älskar mitt liv.


Lycka stavas In Flames.


http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=LAD26904SAF04251&CL_ORIGIN=



Av Malin - 29 mars 2009 20:07

Imorgon har jag prov i rättskunskap. Jag öppnade boken först idag. Jag är INTE förvånad. Men jag har råpluggat konstant i några timmar nu, så förhoppningsvis går det bättre än väntat.


Och jag har haft den sämsta helgen på länge. Jävligt länge. En helg av ingenting, blev det. Så nu vill jag bara ha fredag för då ska jag ut med bästa sanne och bella, och daniel på ett hörn, så jävla värt!



Av Malin - 28 mars 2009 22:07

Jag är så sjukt trött på att göra något bra hela tiden, men aldrig få något tillbaka för det. Och då menar jag verkligen aldrig.


Min kväll består iallafall av monsters inc och kycklingsallad made by malin, förmdodligen det godaste jag vet.

Av Malin - 26 mars 2009 21:36

Och just det, idag är det 71 dagar kvar till In Flames på SRF 09.

Av Malin - 26 mars 2009 14:07

Efter 1½ timmes besök hos skolsyster och 2 timmars besök hos ögonläkaren kunde vi konstatera att jag hade ögoninflammation. Nästan det värsta jag varit med om, och då skojar jag inte. Hellre, mycket hellre ett brutet revben som jag hade i vintras. Jag orkar inte ens prata om det. Det gör ont bara jag tänker på det. Min mamma fick tillochmed komma och hämta mig, så nu är jag hemma i skogen, och här tänker jag spendera dagarna tills jag blir frisk igen! 


Vad jag gör om dagarna är inte så mycket att hurra för. Det är jag och min ögonmedicin med antibiotika i! 

Av Malin - 23 mars 2009 20:08

Min kväll består av plugg. Mediekommunikation, svenska B och engelska B. Har ni tänkt på att livet går ut endast på att plugga?

Av Malin - 23 mars 2009 13:49

Dagens erkännande: jag är väldigt svag för juicer. Alla sorts juicer. Apelsin, äpple, tropisk etc. Jag har nog 5 stycken olika sorters jucier i kylen och högst upp på listan ligger nog tropicana apelsinjuice, och på andra plats tropicana äppeljuice. På tredje plats kommer godmorgons apelsin, passionsfrukt och kaktusfikon juice. Gott, jag älskar juice. Varje dag dricker jag juice. Morgon som kväll. Nu dricker jag juice. Imorse drack jag juice. Ikväll kommer jag definitivt att dricka juice. Länge leve juicen.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards